Bestel al jaren met tevredenheid mijn liquids hier. Wanneer er eens een bepaalde smaak niet op voorraad was en ik er over belde werd er meteen een alternatief gestuurd. Laatst bleek dat mijn merk een bepaalde tijd niet meer te leveren viel, Andrea en Erwin stuurde me meteen een gevarieerde proef probeer set met 10ml flesjes van de Excellent liquids. Hier ben ik heel blij mee geweest, want deze liquid is werkelijk van een topkwaliteit. Hierdoor is mijn dampervaring alleen nog maar beter geworden. Ik ben zelf ook zelfstandig ondernemer en ben zelf eigenaar van een winkel, bij ea sigaret, mag ik wel zeggen is de klant koning. Dat zie je niet zo vaak meer tegenwoordig. Ik blijf hier dan ook trouw klant!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Markus WIngelaar
- E.D van het Hul
Zeer slecht behandeld door deze webwinkel . Eerst de verkeerde coils omvangen. Gebeld 1 dag later pas contact. Toezegging dat de de goede coils zouden worden opgezonden en bood aan omdat ik verzendkosten moest maken mij ter compensatie 2 pakjes coils zou toezenden. Ik heb toen op mijn kosten de verkeerde coils terug gezonden. 4 dagen later de goede coils ontvangen maar echter 1 pakje en niet de beloofde 2 pakjes die mij waren toegezegd voor de gemaakte kosten. Gebeld en er werd beloofd mij het 2 pakje toe te zenden. Echter nooit iets ontvangen . Per mail contact meerdere malen contact gehad waarbij werd beweerd dat hij reeds 2 maal een pakje aan mij had toegezonden. Ik heb echter nooit iets ontvangen. Toen werd mijn gezegd of ik wel het goede adres aan hem had doorgeven. Wat een brutaliteit dit omdat hij reeds 2 maal een pakje aan mijn adres had verzonden ( namelijk eerst de verkeerde coils en later de goede ) Ik werd dus voor leugenaar uitgemaakt. Ik vind dat ik echt heel onbeschoft ben behandeld en niet door mijn schuld maar door hun schuld omdat de hele toestand ontstaan is door zijn fout.
Hoe zou je EA-Sigaret beoordelen?
- Albert
Verkeerde kleur ontvangen en mankement aan de e sigaret. Via de mail opgelost door Erwin....klasse. Deze week ontvang ik een nieuw exemplaar Topservice noem ik dit. Raad dan ook deze webwinkel aan!!!
- M. Stolte
Super service , problemen worden direct aangepakt en opgelost. Ben zeer tevreden over de klantgerichtheid!! Levertijd 2dagen is 4 sterren maar das post.nl Enige kleine minpuntje vind ik persoonlijk minimale besteding van 50,- om onder de verzendkosten uit te komen Micha
- Onno
Zeer content met service,snel en effectief.
- Wim
Ik heb zonet mijn eerste product besteld en kan me dus enkel uitspreken over de online shop. Wat ik hierover kan zeggen is dat deze shop het grootste aanbod bied plus steeds een omschrijving bij elk product voegt. Hierdoor kan je een duidelijke vergelijking maken. Deze site is dus aan te raden voor mensen die hun eerste product willen aanschaffen.