Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mijnsportbrilshop.nl heeft 356 5 ster reviews 356
Mijnsportbrilshop.nl heeft 91 4 ster reviews 91
Mijnsportbrilshop.nl heeft 14 3 ster reviews 14
Mijnsportbrilshop.nl heeft 3 2 ster reviews 3
Mijnsportbrilshop.nl heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. René

    Ik rij- met een jethelm op- met een oude BMW zijspancombinatie (1955). Dus met een gewone bril voor oogafwijking ( cylnderafwijking en -3) was het voortdurend behelpen en had tranende ogen vooral bij kou. Ik moest daarover heen een motorbril schuiven met daardoor weinig zicht naar links en rechts. Nu heb ik een bril op sterkte van Lars: mee kleurend, geventileerd, zicht naar zijkanten en nauwelijks tocht en ondanks dat ik ik met vrieskou rij geen tranende ogen. Een superinvestering voor mijn veiligheid. Na zorgvuldige opmeting had ik de bril na anderhalve week ! Super tevreden dus.

  2. Antoni Bachanowicz

    Super service, snelle levering!

  3. Hoe zou je Mijnsportbrilshop.nl beoordelen?

  4. Jos Bakema

    Omdat mijn Rudy Project Exception na ruim 20 jaar aan vervanging toe was, heb ik bij Mijnsportbrilshop een Rydon + RX-clip besteld. Door problemen in de toeleveringsketen werd de bril ruim later geleverd dan verwacht. Toen bleek dat de levertijd van 10 à 15 werkdagen niet gehaald zou worden, heeft Lars telefonisch contact opgenomen om de situatie uit te leggen en ook daarna ben ik via whatsapp op de hoogte gehouden. Inmiddels heb ik de bril een week in mijn bezit en ik ben erg enthousiast over het resultaat. Al met al een positieve ervaring, uitstekende kwaliteit en heldere communicatie.

  5. Judith van der Star

    Snelle levering (er stond ongeveer 10 werkdagen voor, ik had hem op de 7e wekdag na bestellen al thuis) Past goed binnen mijn skibril en zit veel beter dan met een bril eronder. Ik kan er goed door zien dus de sterkte en uitvoering ziet er top uit. Nog geen ervaring met skien zelf, ik vertrek dit weekend.

  6. Yvonne

    Erg blij met mijn nieuwe Julbo sportbril op sterkte. Ik ben heel goed en vakkundig geholpen door Lars!

  7. Ans Spel

    Bestelling was op tijd