Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mijnsportbrilshop.nl heeft 356 5 ster reviews 356
Mijnsportbrilshop.nl heeft 91 4 ster reviews 91
Mijnsportbrilshop.nl heeft 14 3 ster reviews 14
Mijnsportbrilshop.nl heeft 3 2 ster reviews 3
Mijnsportbrilshop.nl heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Erik Rademakers

    Tevreden

  2. Jan van Gastel

    Na een jaar of zes te hebben rondgereden met plaklenzen op een goedkope sportbril, om mijn navigator te kunnen lezen tijdens het mountainbiken, voldeden lenzen niet meer. Ook werd mijn zicht in de verte steeds minder goed. Dus op zoek naar een sportbril en al gauw kwam ik op de site 'Mijnsportbrilshop' terecht. Na een uitgebreide ogentest kreeg ik het advies voor een 'Rudy project' bril, met multifocaal geslepen glazen, net als mijn gewone bril. Ik rijd er nu een paar weken mee en ik ben er zeer tevreden over. Wat een mooi helder en contrastrijk beeld.

  3. Hoe zou je Mijnsportbrilshop.nl beoordelen?

  4. Jeroen

    Goede service, goed advies, eindresultaat een fantastische bril.

  5. A Haggenburg

    We werden hartelijk ontvangen. Mijn zoon kwam voor een sportbril voor de voetbal. Bril zit top en heeft zelfs anti condens gaatjes zodat deze niet beslaat. Helemaal goed gekeurd door de KNVB. Bril is zo gemaakt dat zelfs bij een harde botsing het niet gevaarlijk is voor het oog. Heel veilig voor jezelf maar ook voor de tegenstander. Zit comfortabel en staat ook nog heel mooi! Hij is er super blij mee!

  6. Pieter

    Goede levering

  7. Peter Mooibroek

    Warme ontvangst en zeer fijn geholpen door Lars in Maarsbergen! Veel inzicht gekregen over hoe dingen wel of niet werken. Lars is er echt voor jou en gaat met je aan de slag om tot de juiste match qua bril te komen. Heel blij met m'n sportbril (race, mtb, schaats) op sterkte. Super bedankt voor de rust die je uitstraalt, het meedenken en je persoonlijke aandacht, Lars!