Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mijnsportbrilshop.nl heeft 356 5 ster reviews 356
Mijnsportbrilshop.nl heeft 91 4 ster reviews 91
Mijnsportbrilshop.nl heeft 14 3 ster reviews 14
Mijnsportbrilshop.nl heeft 3 2 ster reviews 3
Mijnsportbrilshop.nl heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wouter

    Ben niet tevreden over dure sportbril. Eerste 25 meter kan ik er goed mee zien. Het beeld is onrustig en vanaf 25 meter niet helemaal scherp! Vermoeiend aan de ogen, zeker bij langere ritten op de racefiets. Ik heb gegevens van brilrecept opticien aangeleverd. Toch geeft mijn gewone bril veel beter zicht dan de dure sportbril. Zou het zeker niet aanraden! Update: Ben op bezoek geweest bij de sportbril expert in Heiloo. Ben door Lars uitstekend geholpen. Hij heeft mijn ogen nagemeten en de sterkte bleek toch af te wijken van het door mij aangeleverde brilrecept van mijn eigen opticien. Lars bood aan de bril om te ruilen voor een exemplaar van de juiste sterkte zonder extra kosten!! Dat noem ik nog eens service. Grote klasse! (Hij bood ook nog aan de reiskosten te vergoeden op basis van openbaar vervoer kosten. Dit heb ik geweigerd. Hij had op basis van de voorwaarden mijn bril niet hoeven ruilen voor een ander exemplaar!)

    Reageer
  2. Jan van der Hoorn

    Zelfs een gevraagde spoedlevering werd keurig verzorgd. Geen andere leverancier kon dit waar maken ! Al heerlijk mee geskied. TOPPIE.

  3. Hoe zou je Mijnsportbrilshop.nl beoordelen?

  4. Brunes

    Supersnel geleverd, nou nog wachten hoe stevig de bril bij het vechtsporte

  5. Astrid

    Mooie sportieve bril. Prettig contact en snelle levering. Aanrader!

  6. Marco Hesselink

    Alles perfect!

  7. Ellen

    Snelle afwikkeling en na een email met vraag kreeg ik een snel en net antwoord! De sportbril voldoet aan onze verwachting, wij zijn zeer tevreden dank u