Prachtig meubel ontvangen, netjes bezorgd en vriendelijke bezorger.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim
- Ibbi
Heb via marktplaats contact gehad met Mirjam We zijn overeen gekomen dat ik 2 ladenkasten koop met 10% korting Daarna heb ik op hun website gezien dat ze gratis kruk weggeven bij aankoop van een meubel. Omdat ik 2 meubels kocht vroeg ik om 2 krukjes. Dit was akkoord maar niet van harte. Vervolgens negeerde ze mij. Ik wilde bevestiging dat de kasten daadwerkelijk 30-01 bezorgd zouden worden; want dat waren we overeen gekomen maar elke reactie bleef uit. Ik mailde naar de planning, deze reageerde ook niet. Toen heb ik nog een klacht gestuurd naar klachten@rootmann.nl Rara wie er reageert; jawel; Mirjam. Met het verzoek geen contact meer op te nemen. Ik begrijp er werkelijk niks van. Ik ken heel die Mirjam niet en wil gewoon de kasten kopen die ik Mn dochter als cadeau zou doen. Maar ik krijg een zeer boze verkoopster tegen over me die dit persoonlijk maakt
Hoe zou je Rootsmann beoordelen?
- Anna
Ik heb een krukje besteld. Eerst hadden wij eventjes communicatie probleempje maar het werd snel en naar tevredenheid opgelost. Ik ben heel blij met mijn aankoop bij Rootsmaan. Bedankt!