Een bestelling van bijna €300 geplaatst. Voor 6 uur besteld en gekozen voor de optie "postNL" verzending. Hierbij zelf een tijd van bezorging aangegeven maar de bestelling niet de volgende dag ontvangen. Gebeld naar de winkel om daar te horen te krijgen dat die optie helaas niet meer mogelijk is en ze het eigenlijk van de website moeten halen. Een kleine tegemoetkoming aangeboden gekregen maar nooit iets ontvangen. Erg onprofessioneel.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kevin Fleur
- Man Cave
Website laadt traag. Omschrijvingen van artikelen summier. Geen informatie wat er in een pakket zit. Levering is uitstekend. Twee werkdagen. Inhoud pakket blijkt meer op te leveren dan verwacht. Dus positief verrast. Uitstekende kwaliteit Shisha.
Hoe zou je Premium-Hookahs beoordelen?
- Guy Stans
Zeer tevreden! Deze week 2 keer iets besteld en 2 keer was de bestelling de volgende dag binnen!
- Samed Gul
Snelle bezorging en goeie producten, alleen de verzendkosten is hoog daarom goed
- Tessa De Pauw
Ik had twee verschillende producten besteld en heb twee dezelfde toegestuurd gekregen. Ik mailde hierover maar heb geen antwoord terug ontvangen.
- Mike Kessel
Goede winkel, wel jammer dat er niet altijd alles op voorraad is