Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Shirtshop.nl heeft 22 5 ster reviews 22
Shirtshop.nl heeft 9 4 ster reviews 9
Shirtshop.nl heeft 1 3 ster reviews 1
Shirtshop.nl heeft 3 2 ster reviews 3
Shirtshop.nl heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ronald

    Prachtige Hoody met eigen logo ontworpen. Is perfect uitgevoerd en snel geleverd!

  2. Paul de Haan

    Ben al jarenlang klant en zal dat blijven. Uitstekende en snelle service. Kwaliteit van de shirts is zeer hoog. Hulde!

  3. Hoe zou je Shirtshop.nl beoordelen?

  4. Ine

    Ik bestel heel regelmatig en ze hadden de regel 3 bestellen, 1 gratis. Dat was de laatste keer niet, dus ik mail hierover. Krijg ik dit als antwoord:De regel komt volgende maand weer terug. Als je dan weer besteld dan zorg ik dat je 2 gratis shirts bij krijgt. Mail mij dan even als je de bestelling hebt geplaatst. Mvg, Jaaah, zo lust ik er nog wel een!!! Beetje flauw om een trouwe klant zo weer tot koop te verleiden! Wees een vent en geef gewoon een shirt! Dan bestel ik eerder weer dan nu! Shirtshop vraagt om mijn ervaring, maar dan gebeurt er dit: Beste Ine, Ik lees net je beoordeling op winkelwebkeur. En ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw van jou. Ik weet dat je regelmatig besteld daarom krijg je deze aanbieding als nog. Iemand die niet regelmatig besteld heeft gewoon pech gehad, want de aanbieding is al een tijdje niet meer geldig. Volgende maand komt deze terug en dat is nog een volle maand te gaan. Dus het is niet zo dat het nog 3 dagen is voor oktober. Als ik je nu nog een gratis shirtje stuur ben ik dubbele kosten kwijt, want je krijgt het shirtje gratis en ik betaal ook nog de verzendkosten. Als je nou had gemaild direct na de bestelling had het shirtje er direct bij gekund, maar de aanbieding kan niet uit met extra verzendkosten. Op deze manier lever ik zelf in en dat is nou ook niet de bedoeling. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen. Heeft dus niets te mak

  5. Dave Derckx

    Mooie shirts en snelle levering, je krijgt duidelijke uitgelegd hoe je de shirts in de was moet behandelen zonder dat de opdruk beschadigd raakt. Zodra je weet welke shirts wilt bestellen krijg je nadat je de kleur, soort shirt en maat hebt ingegeven krijg je te zien hoe de shirt eruit ziet en dat is best wel fijn. Ik ben zeer tevreden.

  6. Remko

    Snelle levering, opdruk is wel wat gevoelig in de wasmachine. Dat mag wel wat beter aangegeven worden voor de aankoop

  7. Henk

    Nette prijzen en dito snelle levering. Goede print en de optie om print met model en kleur te combineren en een preview te zien krijgt is eveneens fraai.