netjes,goed en het werkt uitstekend en zoals aangeven op tijd binnen gekregen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- henk hilverdink
- Bartels
minpunt is wel dat er extra betaald moet worden voor afrekenen met creditcard...
Hoe zou je Asat.nl beoordelen?
- Robert
Zeer goede uitleg, hebben alles. prima geholpen
- Henri Bijster
Had uitstekend kunnen zijn als DHL de levering niet had verprutst.
- Gerwin Ringenier
En snel
- Tim Adriaens
slechte communicatie. afstandsbediening besteld. niet werkende afstandsbediening gekregen. mail gestuurd twee dagen er na pas antwoord gehad. terug moeten sturen wat mij 8 euro heeft gekost. nieuw afstandsbediening opgestuurd gekregen. maar ondertussen nog altijd niet ontvangen. communicatie is slecht ik zelf moet altijd achter zitten. plus 8 euro verzending kosten ook niet terug betaald gekregen.. wat eigelijk hun fout is dat ze slecht afstandsbediening opstuuren...