Levering duurde iets langer dan ik verwachtte.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Frits van Wezel
- Weeren
Product is goed. Is een heel fijn jasje, er had voor het gemak een binnenzakje in gemogen. Levertijd op de site klopt niet, want had het product niet binnen de aangegeven termijn. Klantenservice gaf aan dat het langer duurde omdat ze het bij de leverancier moesten bestellen. Merkte op dat het misschien een idee was om de levertermijn op de site aan te passen, maar ik kreeg daarop een geïrriteerd antwoord op terug. Jammer daarvan, maar ze reageerde wel snel op de berichten, dat dan weer wel. Daarom 3 sterren
Hoe zou je Hans van Wijk Motoren beoordelen?
- Shamir
Ik heb mijn gehele bestelling via whatsapp gedaan. Een Rev'it Quantum 3 H2O XL jas besteld (dat is mijn maat normaal gesproken) maar de jas viel wat kleiner uit. Contact gemaakt via de app en tevens een filmpje doorgestuurd van het passen van de jas voor advies. Uiteindelijk was de advies een maat groter bestellen en die zat perfect. De XL geretourneerd, geld was ook binnen 2 dagen teruggestort. Ging heel snel allemaal en ben super tevreden over de afhandeling en het meedenken. Ik heb in het verleden vaker kleding besteld zoals een motorhoodie en schoenen, zitten nog steeds perfect.
- Maichel Schurkus
Een LS2 Advant X Carbon besteld op maandag. Niet gezien dat ze dan gesloten waren en was ongeduldig, dus dinsdag gebeld wat de status was. Vriendelijk beantwoord en de dag erna was die binnen. Toppers!
- Rick
Hele fijne en geduldige verkoop afdeling. Prijzen van de gekochte items waren erg goed en de service nog beter!
- Maikel Beuker
Goeie service perfect gedaan en snel