Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hans van Wijk Motoren heeft 1700 5 ster reviews 1700
Hans van Wijk Motoren heeft 367 4 ster reviews 367
Hans van Wijk Motoren heeft 66 3 ster reviews 66
Hans van Wijk Motoren heeft 55 2 ster reviews 55
Hans van Wijk Motoren heeft 71 1 ster reviews 71

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Gerard

    Goede prijzen en prima afgehandeld!

  2. Lian van Kapel

    Dit is mijn eerste ervaring via het internet omdat ze het niet hadden in de winkel

  3. Hoe zou je Hans van Wijk Motoren beoordelen?

  4. Lex Kroese

    Goede vlotte service, alleen erg jammer dat PostNL zo traag de verzending verwerkt heeft (vrijdag besteld en pas woensdag bezorgd). De helm die ik besteld had werd geleverd in de originele doos en in de juiste maat. Prima!!

  5. R. Levels

    Prima ervaring. Had nieuwe accu voor mijn motor besteld. Volgende dag via post-nl bezorgd. Het zelf toevoegen van het zwavelzuur verliep probleemloos. Motor start weer bij de eerste kick. R. Levels Gouda 4-8-2015

  6. Patrick

    Ik heb hier een kevlar broek gekocht. Ze hadden er nog 1 in mijn maat hangen, deze is apart gehouden tot ik via de webshop had besteld en de volgende ochtend had ik hem binnen ! Super service !

  7. Stefan

    Vorige week ben ik uitstekend geholpen door Koos (meneer van de werkplaats). Ik heb toen een alarm laten installeren en de ochtend erna een belletje en berichtje gekregen dat ik hem kon ophalen. Door mijn ongunstige werk tijden was eerst het plan dat ik hem morgen zou komen halen maar toen vertelde koos dat hij toch tot wat later was en daardoor mij graag wilde helpen met het afleveren van mijn motor. Heb een duidelijke uitleg gekregen en mijn motor is zelfs schoon gemaakt. Vindt de service echt super, kreeg een leen motor mee en het feit dat meneer op mij heeft gewacht in de avond is echt heel bijzonder. Ik ben van plan meerdere service beurten te gaan doen bij Hans van wijk motoren. Kon alleen de review pagina niet vinden op jullie site, anders had ik daar ook iets moois geschreven. Met vriendelijke groet, Stefan.