Ik had de damesjas Held Sarina besteld. Kwam netjes zoals beloofd binnen. Keurig verpakt in een doos en plastic hoes met stevige kleding hanger. Helaas waren de mouwen mij te lang dus moest de jas terug. Verder een prachtige jas ! Mooie pasvorm maar ik heb nou eenmaal korte armen. Contact opgenomen en vriendelijk geholpen. Jas terug gestuurd en geld weer op mijn rekening gestort binnen een aantal dagen. Keurig Ik zou hier zo weer wat bestellen !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska
- Ronald
2de paasdag bij Hans van Wijk geweest voor een paar laarzen en een nieuwe helm. Ondanks de ( grote )drukte perfect geholpen bij het passen van de helm. Bij de kleding / laarzen probeerde het aanwezige personeel zeer vriendelijk iedereen te helpen, echter hier was het gewoon veel te druk voor. Toch ook kunnen slagen voor een paar laarzen in hun zeer grote assortiment. Volgende week langs voor de rest van de kleding.( zegt genoeg denk ik ) Zeker voor kleding een duidelijke aanrader!
Hoe zou je Hans van Wijk Motoren beoordelen?
- René
Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijke en correcte afhandeling. Zeer aan te bevelen!
- Rob Lintner
Ik zocht een motorhelm die officieel al uit de collectie was. Hans van Wijk Motoren heeft zijn best gedaan om er nog een te vinden en een paar dagen later reed ik er mee rond en nog tegen een mooie prijs ook. Goede zaak.
- Sandor
Paar alpinestars smx-plus besteld. Hans van wijk had zowel oude model als het nieuwste model in de aanbieding. Zeer scherpe prijs en vlotte levering. Helaas ontving ik geen statusupdates over mijn bestelling. Al met al prima webshop met veel mogelijkheden
- N.Pool
correct en vriendelijk te woord gestaan.