Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Benzineaanstekers heeft 74 5 ster reviews 74
Benzineaanstekers heeft 7 4 ster reviews 7
Benzineaanstekers heeft 1 3 ster reviews 1
Benzineaanstekers heeft 2 2 ster reviews 2
Benzineaanstekers heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. J.Jansen

    Uitstekend verpakt en redelijk op tijd

  2. e. smith

    uitstekende kwaliteit; goed verpakt verzonden; snelle levering.

  3. Hoe zou je Benzineaanstekers beoordelen?

  4. Irene

    Erg tevreden, woensdagmiddag besteld als cadeau voor mijn vriend voor zijn verjaardag op donderdag. Keurig de volgende dag geleverd. De bezorgdienst had helaas wel wat vertraging waardoor het begin van de avond geleverd werd, maar dat is buiten de invloed van Zippobaas.. Met deze ervaring van service is de kans groot dat ik nog benodigdheden bestel of aanbeveel bij anderen..

  5. Evita Van M.

    gewoon goed. pakketje was snel en netjes geleverd

  6. Frank Diemel

    De beloftes op de site, kan meneer Zippobaas niet waarmaken. Het duurde ruim een week(!) (29-12-16 tot 6-1-17) voor de aansteker kwam, terwijl ik deze ruim voor de deadline van 16u had besteld (14u). Ik krijg vrij snel een e-mail dat mijn bestelling onderweg was. Helaas moest ik tot ver na oud en nieuw wachten. Iedere dag schoof de verwachte aankomsttijd van mijn aansteker een dagje op. Dit vind ik erg jammer, aangezien ik de aansteker als cadeau had besteld. Uiteindelijk heb ik maar een andere aansteker gekocht. Toen de aansteker eindelijk kwam, had ik het vermoeden dat het geen echte zippo was. Omdat ik al een andere had gekocht, heb ik de aansteker retour gezonden. Via de site van postnl zag ik dat de aansteker al op woensdag 11 januari bij meneer Zippobaas is afgeleverd, maar ik heb nog steeds geen bericht gehad dat ie binnen is. Ook heb ik nog geen geld teruggekregen. Op de link die ik via de retourmelding kreeg, zag ik dat de status van de retourzending 'pakket verwacht' was. Maar Postnl zegt dat ie op woensdag 11 januari is afgeleverd. Ook op appjes of mails reageert meneer niet meer. Een ding is zeker, nooit meer 'zippobaas'!!

    Reageer
  7. Nick

    Had ruim voor 16:00 besteld, product was op voorraad maar het duurde ruim een week voordat ik mijn bestelling ontvangen had en dus niet de volgende dag, jammer!

    Reageer