Het product was goedkoper dan bij andere winkels, maar de doos waarin de vriezer zat was zwaar beschadigd, de bezorger zei er zelf niks over, maar toen ik het aanhaalde wilde jij op mijn aandringen wel even kijken of het product nog intact was. De doos leek de grootste klap opgevangen te hebben, maar de lak van een rand was gedeeltelijk weggekrast ( waarschijnlijk was er in het magazijn een vorkheftruck tegenaan gereden of zoiets), de bezorger bood toen aan om de lak daar “bij te stippen”, ik ging hiermee akkoord, maar dit bijstippen bleek naderhand gewoon met type-ex oversmeren te zijn. Ik was zo overrompeld dat ik er niet op dat moment op in ben gegaan, maar is eigenlijk belachelijk. Ik hoop maar dat het product geen interne schade heeft opgelopen..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jean-Paul
- Brigitte
Duurde een paar dagen, er werd ook gereageerd op vragen. Prima hoor
Hoe zou je Voordelig witgoed beoordelen?
- Jelena
Item listed as having "damaged box". Upon arrival turns out it is not new, pieces of food stuck everywhere. When called operator claimed that "something went wrong in shipping", but hey, it is still a great item - we just use them on "beurs". Much better, ofcourse, just means that about 300 people coughed all over it. When pushed further, it turns out there is no item with "damaged box" - just the one they sent to me. So beware - these are NOT new items as claimed on website- but used ones, and when it comes to food we all tend to like our tools to be untouched. SCAM!!!
- Nellie van Poppel
Zeer snelle en geweldige levering. Het contact via de mail was uitstekend en er werd snel teruggekoppeld. Gekochte product was voor een hele mooie prijs en het oude werd gratis meegenomen. Top een blijfertje voor ons
- Rob
Snelle levering en echt de goedkoopste normaal €75 en hier was hij €50 dat is echt een groot verschil.
- Bas
Goede prijs, goede communicatie en prima bezorgd!