Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Voordelig witgoed heeft 1384 5 ster reviews 1384
Voordelig witgoed heeft 339 4 ster reviews 339
Voordelig witgoed heeft 34 3 ster reviews 34
Voordelig witgoed heeft 24 2 ster reviews 24
Voordelig witgoed heeft 27 1 ster reviews 27

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. sander

    goed ontvangen, voordelig en optijd

  2. Christian Hijlkema

    De vriezer kwam goed aan en op de afgesproken tijd. Ik heb de vriezer wel helaas moeten retourneren omdat mijn keukenkast niet geschikt was. Wel enkele opmerkingen over de order, de verzendkosten werden in eerste instantie bij de terugbetaling niet terugbetaald. Telefonisch kreeg ik te horen, ja maar wij hebben wel verstuurd hè. Als je een webshop hebt moet je wel zelf de regels kennen. Daarnaast werd er 50 euro gerekend voor verzending van pakketpost ipv pallet.

  3. Hoe zou je Voordelig witgoed beoordelen?

  4. Timmerklus Schuurman

    Het bestelde product bleek toch niet op voorraad te zijn terwijl dat wel stond aangegeven in de webwinkel. De levering vond daardoor veel later plaats maar daarover was de communicatie zeer correct. Helaas ging de levering toch nog mis. Door verhuizing werd het product, ondanks correcte communicatie toch op het verkeerde adres bezorgd en geheel onverwachts want over de uiteindelijke levering is niet meer gecommuniceerd. Het product is in goede staat en compleet geleverd tegen een scherpe prijs

  5. Elbi

    Goede prijs, uitstekend en snel contact voor bezorging, en ook prima levering op tijd!

  6. Luk Clepkens Belgie

    Bij de Kenwood Chef zitten de 3 traditionele kneed/klophaken. De plastic kroon van de kneedhaak voor brooddeeg was na de eerste keer gebruiken reeds gebarsten, heb dat meteen aan de verkoper gemeld, met foto van de barst, nooit antwoord op gekregen . Geeft weinig vertrouwen naar eventueel noodzakelijke garantie voor het apparaat zelf in de toekomst. Wacht nog steeds op een reactie . Hopelijk komt die nu. ( Wij zijn 60ers , dit is onze derde Kenwood; eentje volledig versleten, groot gezin en duizenden wafels gebakken voor de schoolwafelverkoop; de tweede aan één van de zonen geschonken voor zijn kerst(ook veel wafels geklopt), en nu dus de derde, met gebarsten kneedhaakkop, met dank aan voordeligwitgoed.nl) waarvoor dank

  7. Veth

    Aan de telefoon werd mij gevraagd of de oude wasmachine mee genomen kon worden. Toen de bezorger de nieuwe machine kwam brengen nam hij het oude niet mee omdat deze niet beneden stond. Dit was mij aan de telefoon niet verteld dat dit moest. Jammer anders had ik gezorgd dat hij beneden stond. Nu moest ik alsnog Zorgen dat de oude weg gehaald werd.