We hadden een espressoapparaat gekocht. Het apparaat zat in een doos dat blijkbaar al gebruikt is geweest. Het was met bruine tape vastgeplakt. Dus op het eerste zicht niet nieuw, maar het apparaat werkt wel goed. De levering was zeer goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stefaan
- Jaap
Een mooie afzuigkap voor een goede prijs
Hoe zou je Voordelig witgoed beoordelen?
- Andre007
Alles conform verwachting en afspraak. Is wel formeel B-keuze maar wel nieuw. Reden van B-keuze kon ik niet vinden. Apparaat inmiddels al een tijd zelf ingebouwd en alles ok. Nogmaals is 100% nieuw, B-keuze zou moeten staan voor een deukje of krasje.
- Geert
Alles perfect afgewerkt volgens afspraak.
- Oosterhuis
Goed geholpen aan de telefoon en snelle levering. Product was uitstekend.
- Malfait Fernand
Alles verlopen zoals gevraagd. Tijdig geleverd en alles in goede staat. Alleen spijtig dat het niet meer in zijn originele dozen meer zat. Maar steeds stukken goedkoper dan elders.Heb nu reeds 3 grote stukken gekocht en er zullen er nog volgen.+ Malfait Fernand