Pakketje goed ontvangen, netjes ingepakt. Alleen jammer, dar als het niet goed is de retourkosten voor de klant zijn!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M Gielen
- Norbert
Goede kleding. Voldoet aan verwachting. Er zat een handgeschreven kaartje bij om mij persoonlijk veel plezier te wensen met de aankoop. Daarnaast zat de kleding ook nog in gezellig kano-papier. Leuke koopervaring!
Hoe zou je Cotton Blues beoordelen?
- Ella
Snel, efficiënt, goede track and trace en het bestelde zat mooi ingepakt met een toegevoegde handgeschreven persoonlijke noot! Erg plezierig!
- Yolanda
Snel bezorgd, goed op hoogte gehouden van proces door oa mail
- Tina Rampf
Mijn bestelling kwam zeer snel en de goederen zijn erg mooi. Het enige wat ik te klagen heb, is de bezorging. Toen ik kort voor 8 uur bezoek kreeg, was er nog geen pakketje bezorgd. Toen mijn bezoek om 23.30 uur vertrok, zag ik toevallig het pakketje in de brievenbus. De pakketdienst heeft niet aangebeld. Als ik niet toevallig nog een keer bij de brievenbus was langsgekomen, had de goederen de hele nacht daar gelegen en was het voor iedereen toegankelijk geweest. Het schrikt me ook af dat er zo lang gewerkt wordt. Het doet me denken aan zeer negatieve televisieberichten over pakketdiensten met veel werkuren en lage betalingen.
Vertaald met AI - jacq de klein
leuke site lekker uitgespilts sale zomer en winter alleen jammer dat je niet op maat kan zoeken