Ik heb nog nooit een kledingstuk onrvangen dat met zoveel zorg en aandacht is ingepakt. Als kers op de taart ook nog een leuke handgeschreven kaart erbij met een persoonlijke boodschap. Een dikke 10!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne Van der Borgh
- Nancy
Super goede service
Hoe zou je Cotton Blues beoordelen?
- E. Eijkenboom
Snelle levering, en de juiste artikelen gekregen.
- Mascha
Snelle levering en blijft toch leuk een hand geschreven kaartje erbij. Zou hier zeker vaker wat bestellen.
- Lia Pennings
Hoi, ik ben zeer tevreden over het verloop van mijn bestelling. Ik had donderdag besteld en, vrijdag had ik het al in huis. Ook het handgeschreven kaartje speciaal aan mij gericht vond ik zeer attent. Ik ga zeker nog `n keer bestellen.
- Jolanda Beekman
Ik ben byzonder tevreden. Ik had een verkeerd huisnummer doorgegeven. Het pakje ging retour, maar met 1 telefoontje werd het probleem opgelost en had ik 2 dagen later het pakje alsnog!.