Snel geleverd en in n mooi papiertje verpakt, top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Oostendorp
- Agnes van der Linden
Het bestelde shirt was met zorg ingepakt in mooi papier met erbij een vriendelijke, persoonlijke kaart. Leuk om zo'n "kadootje" te krijgen!
Hoe zou je Cotton Blues beoordelen?
- Renata
Geweldige winkel, overzichtelijk en heel mooi ingericht. Mijn bestelling heb ik heel snel ontvangen, tot mijn verrassing was het mooi verpakt en vergezeld van een persoonlijk gericht en handgeschreven brief van Anne..... gewoon geweldig. Bedankt voor zo'n geweldige service en het geweldige team!
Vertaald met AI - Caroline
Zeer tevreden! Snelle levering en keurig ingepakt. Dikke pluim!
- Karen
Snelle bezorging en persoonlijke noot bij de bestelling. Top!
- Annelies
Heel tevreden, snelle service. Leuk attent persoonlijk kaartje erbij.