zeer goed afgeleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- oorbeek oorbeek
- Gerben Tissink
Is gewoon goed afgehandeld, duidelijk communicatie en geleverd wat er gezegd is. Dus niets mis met dit bedrijf volgens mijn ervaring. Ik ben streng, je krijgt alleen maar "Uitstekend" krijg je alleen bij herhaald "goed" :-)
Hoe zou je InElektro beoordelen?
- André Leermakers
Scherpe prijzen, groot assortiment en snelle afhandeling
- Peter Dekker
Prima communicatie en super snelle levering. Geen minpunten 👍
- Henrie Lieshout
geen klachten
- jan kreijkes
Vlotte levering. Snelle reactie na het bestellen. Super