Ben over de verzending wel tevreden. De verzendkosten zijn wel heel hoog voor iets wat gemakkelijk door de brievenbus kan. Het product is matig tot slecht. plakstrips werken niet.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jos Hooijen
- Sibilla
Ben erg blij met saicari. Fijn dat ik deze butter op internet kon vinden. Heb hele goede ervaringen met dit produkt
Hoe zou je Skystep beoordelen?
- Diane Heynickx
Correcte en snelle levering, goed product
- Heidi Van Aelst
Product is zoals verwacht.
- Thomas Hoogervorst
Top
- W Van Arragon
Het artikel zag er netjes uit en was goed verpakt verpakt. De levering was snel.