Had een bestelling gedaan en er was iets niet goed gegaan met verpakken. Gemaild met hun en werd gelijk gebeld en nieuwe fles ontvangen zonder gedoe
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tonnie Kroeze
- Huug Vooijs
Bestelling gedaan maar later bleek verkeerd besteld, na telefonische contact werd dit kosteloos omgeruild super service.
Hoe zou je Hair & Body beoordelen?
- peter Heuving
geen ervaring was niet voor mijzelf bestemd
- Sandra v/d Lee-Kruitbosch
Overzichtelijke webshop en goede afhandeling!
- Frederike Willemsen
Snelle service
- Eza Weijer
Hele snelle levering: product was er bijna meteen nadat ik had besteld. Het was compleet en netjes verpakt en product is van goede kwaliteit.