Pakket was als afgesproken geleverd, echter was ik niet thuis. Ik kreeg een email om mijn pakket op een andere dag te laten bezorgen of bij afwezigheid geleverd met toestemming te worden bij de buren. Vond ik een strak plan en heb hier voor gekozen. Pakket werd idd bij de buren afgeleverd zoals afgesproken. Prima!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mientje Van den Broek
- Rianne van der Heijden
Prima service!
Hoe zou je organicwebshop.nl beoordelen?
- heinz broekhuizen
goede prijs-goede kwaliteit-perfecte uitlevering
- Ingrid Bellen
Ik heb tot vandaag nog steeds niks ontvangen!!!!!
- Iwona Scheepers
Levering was sneller dan verwacht. Mooie en goede producten. Leuke attentie erbij.
- miek Vlaardingen
Snel bezorgd. goede kwaliteit bio producten en netjes verpakt.