Das Paket sollte heute,18.6.angeliefert er den.Ich war de n ganzen Tag im Haus.GSL war angeblich bei mir,hätte aber niemanden angetroffen.Dad Paket ist im Paketshop,aber in welchem.Ich habe keine Benachrichtigung bekommen.Glücklicherweise habe ich in meine e-mail geschaut und erfahren,dass das Paket in irgendeinem Paketshop liegt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roswitha Banasch
- Lucy Ng'ang'a
zeer snelle en efficiënte service! Bedankt!
Hoe zou je organicwebshop.nl beoordelen?
- Rene SCHENKHUIZEN
snel geleverd en goede info vooraf
- Meike Haalboom
De volgende dag had ik mijn bestelling in huis.
- Grietje Pruim
Snelle levering. Het product nog niet gebruikt. Die ervaring kan ik nog niet delen. Maar heb er alle vertrouwen in. Tot de volgende bestelling.
- Anna Snel
Mijn bestelling snel in huis. Prijs viel mee ten opzichte van anderen. Ga het proberen.