Super! Echter belde de bezorgers toen ze voor de deur stonden terwijl wij gevraagd hadden om een half uurtje van te voren te bellen.. gelukkig waren we thuis! De kast staat netjes op z'n plek zonder beschadigingen, aardige mannen! We zouden de winkel en de service zeker willen aanraden!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kans
- van der Meij
de bezorgers waren aardig hadden een kleine bestelbus, waren niet voorbereid op zo'n zware kast, doen altijd "IKea" maar waren wel flexibel en hebben verpakking meegenomen. Kast zelf, hier en daar afwerkings afwijkingen in de lak. En helaas een moet op re bovendeur en middenstijl.
Hoe zou je kastenn.nl beoordelen?
- Munnik
heel tevreden, na wat problemen met de bezorging ( dat kwam door het transport bedrijf ) heeft de firma dit naar tevredenheid opgelost
- jacques
Prima meegedacht
- Kim de Graaf
Goede prijs/kwaliteits- verhouding, snelle levering en keurig verpakt.
- aartsen
ik ben tevreden met de bestelling en levering. Ben altijd goed te woord gestaan en levering (was later) maar prima uitgevoerd.