Levering liep perfect en producten prima in orde.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ton van der Beek
- Harris Visser
Vooraf even telefonisch overleg was goed mogelijk. Spullen waren vlot binnen. Het ging om een kam voor een akoestische gitaar. Ik werd terug gebeld nadat ik zelf had opgehangen omdat het wat lang duurde. Dat is altijd plezierig.
Hoe zou je Gitaaronderdelenshop.nl beoordelen?
- A.G.L.M. de wit
goede snelle service en goede kwaliteit ( en gratis plectrum , eindelijk een medium, haha ) nee echt een goede shop
- CV
Snelle levering. Prima spullen.
- Daan
Prijs kwaliteit verhouding is goed en de bestelling was snel verzonden.
- A B
Dinsdag onderdelen besteld. Woensdag ontving ik mailtje dat items verzonden waren, verder geen T&T ontvangen. Vervolgens donderdag / vrijdag / zaterdag niets ontvangen. Gemailt met het bedrijf op zaterdag. Nogmaals een mail op maandag verstuurd. Tot op heden niets vernomen van deze winkel. Edit: Vandaag uiteindelijk wel spullen ontvangen met postpakket, maar nog steeds niets vernomen van de winkel zelf.