Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ReMarkt heeft 8482 5 ster reviews 8482
ReMarkt heeft 2676 4 ster reviews 2676
ReMarkt heeft 729 3 ster reviews 729
ReMarkt heeft 529 2 ster reviews 529
ReMarkt heeft 1216 1 ster reviews 1216
ReMarkt heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Joep Litjens

    Laptop geleverd voor een nette prijs, ondanks dat ik even panikeerde na de vele negatieve reviews. Wel een min puntje, er staat een telefoon nummer op de website na bellen word je doorverwezen naar het mail adres. (misleidend) ook had ik vrijdag besteld en kwam hij dinsdag binnen. Voor mij geen ramp, maar in mijn ogen wel misleidend.

  2. Mohammed Ahmadi

    Swift service

  3. Hoe zou je ReMarkt beoordelen?

  4. Hans Bronkhorst

    Ik koop vaak bij Remarkt. Remarkt heeft een breed aanbod tegen scherpe prijzen. De informatie over wat je bestelt is duidelijk en volledig. Laptops zijn voorgeïnstalleerd met een goed werkzame installatie van Windows 11 (of Chrome OS, als je dat aangeeft). De levering is steeds binnen een of twee dagen en de spullen worden goed verpakt voor verzending.

  5. Paul Zegveld

    Kwalitijd geweldige service

  6. Ruud

    Mooie degelijke laptop gekocht voor een prikkie! Was al een tijdje op zoek naar een laptop met zichtbare schade. Had verwacht dat er een paar flinke krassen in zouden zitten en je duidelijk zou kunnen zien dat hij gebruikt is. Zichtbare schade is niet te ontkennen maar is minimaal. Er is in de rechter bovenhoek een klein hapje uit de omlijsting.

  7. Robin

    Laptop gekocht voor een prima prijs. Product komt degelijk verpakt en met lader aan. Beschreven als zichtbaar gebruikt maar het ontvangen product zag er beter uit dan verwacht! Kleine feedback: bij refurbished verwacht ik wel dat een device niet alleen van buiten maar ook van binnen schoongemaakt is. Evt thermalpaste vervangen ivm leeftijd. Apparaat zat vol stof wat een kleine moeite is om eruit te spuiten, laat je toch even denken wat het refurbishen in heeft ingehouden. Aangegeven geen nieuwsbrief te willen ontvangen: toch ingeschreven voor de nieuwsbrief… laat het vinkje dan weg! 3,5 ster