D de Winter
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij ReMarkt, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Gewoon goed!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Gewoon goed!
Snelle levering en momenteel geen verzendkosten bij alle bestellingen!
proces van begin tot einde vlekkeloos. Goed verpakt toegezonden gekregen
Prima service !!!
Telefonisch slecht bereikbaar maar wel goed geholpen. Zoek functie naar een artikel slecht vindbaar. (vind ik)
Bereikbaarheid + de informatievoorziening is prima. Er was een verkeerd product aangeleverd maar zonder aanvullende vragen of gezeik is het juiste product de volgende dag ontvangen. Belangrijkste is dat je netje te woord staat ook in een situatie dat het niet goed ging. Fouten kan iedereen maken maar de kunst dat men juist en tijdig het probleem oplost en dat heeft Remarkt mij zeker hiermee verrast, kortom zoals het hoort en daarom "Uitstekend". Zeker een aanrader. TOP jongens, ga zo door. AK Finance