Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ReMarkt heeft 8485 5 ster reviews 8485
ReMarkt heeft 2677 4 ster reviews 2677
ReMarkt heeft 729 3 ster reviews 729
ReMarkt heeft 529 2 ster reviews 529
ReMarkt heeft 1218 1 ster reviews 1218
ReMarkt heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jan Arkesteijn

    Mooi assortiment, overzichtelijke webshop en goede service. Ik ben al jaren privé klant en koop nu met mijn onderneming ook de apparaten bij ReMarkt.

  2. Vanessa van Egeren

    Snelle levering, product zag er beter uit dan omschrijving. Mooie aanbieding, erg blij mee!

  3. Hoe zou je ReMarkt beoordelen?

  4. Guido Beerten

    Ook deze keer weer de goede kwaliteit zoals verwacht. Snel geleverd. Goed verpakt en product zoals omschreven.

  5. Lestat Fatingan

    3 weken geleden een laptop besteld, die de volgende dag geleverd zou worden......mail gestuurd dat er een onderdeel mist en besteld moest worden, gisteren opnieuw een mail gestuurd dat de bestelling gisteren of vandaag verzonden werd, bellen lukt niet want ze zijn niet bereikbaar en laten ook niks van zich horen, tenzij je zelf een mail stuurt. Ik ben heel ontevreden over de service en ik vrees ervoor dat ik mijn geld ook kwijt ben, omdat vandaag heb gestuurd dat ik mijn geld terug wil, en geen reactie heb gekregen.

  6. Gerhard Verhaaf

    Mooi prijs en een goed product, snelle levering👍🏻

  7. Richard

    Na 10 dagen mijn bestelling nog niet ontvangen. Krijg te horen dat ik nu nog 7 dagen moet wachten op de afhandeling van een onderzoek bij PostNL. Omdat de bestelling snel geleverd zou worden door ReMarkt bij deze winkel gekocht. Echt een kat in de zak. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor een goede dienstverlening. Ik heb niet kunnen kiezen wie de levering doet, deze keuze is door Remarkt gedaan. Dit is dan ook hun verantwoordelijkheid. Echt zeer slechte dienstverlening.