Maat is correct, mooie belettering. Helaas de korte mouwen opgestuurd gekregen terwijl ik lange mouwen had aangevinkt. Maar voor ons is dat niet een heel groot probleem.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisette van Eijden
- Madi
Goede service, t-shirt werd op aanvraag iets aangepast. Snelle verwerking en goede kwaliteit!
Hoe zou je Livingstickers beoordelen?
- Wilma Bergmans
Mooie kwaliteit en goede service. Top
- Angel Van zuylen
Snelle levering
- Laura Visser
Snel geleverd en mooie kwaliteit!
- Yoeri
Er werd netjes na gebeld bij aanvraag voor een snellere levering prijs is goed nu afwachten of de kwaliteit voldoet wanneer het binnen is over het algemeen zeker een aanrader!