Verkeerde maat besteld. Via de app contact gehad. Stacey heeft mij ontzettend goed geholpen. Vandaag de oranje EK shirtjes ontvangen! Kids zijn er blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Magee
- Nicole Raaijmakers
Goede service, supersnel en het shirt was perfect. Zeker een aanrader!
Hoe zou je Livingstickers beoordelen?
- Liz Glaudemans
Shirtjes zien er netjes uit.
- Maan
Hele leuke producten/kleding
- Marleen Teuwissen
Snelle levering , mooi verpakt , dankjewel
- Helma Klerk-Sanders
Snelle levering en de geleverde artikelen prima!