Bestelling in België heel snel ontvangen en zeer snelle en vriendelijke reactie van de verkopers bij extra vragen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maya
- Piet Clijsen
bestelling niet kunnen plaatsen omdat het naar Spanje gestuurd moest worden. DAarom de bestelling via de e-mail geplaatst. Bestelling is dezelfde dag nog naar het opgegeven adres in Spanje gestuurd. PErfecte service en levering. Alle hulde daarvoor.
Hoe zou je Krudde Gadgets4U beoordelen?
- Cees Schoutsen
Twee keer met de camper op vakantie, allebei de keren (Frankrijk en Noorwegen) komt de navigatie in een error loop onderweg. Buiten de irritatie die er is, is de winkel niet telefonisch te bereiken. Op sms wordt verwezen naar antwoorden op de mail die onderweg door ons niet te openen is. Ondanks vragen om terug gebeld te worden blijft de telefoon stil. We zijn overgegaan op het oude systeem van ouderwetse kaarten. Terug in Nederland blijkt allebei de keren dat waarschijnlijk het door Krudde opgestuurde sd kaartje w.s. fouten bevat. Hoe vriendelijk de mail uitwisseling ook is, sorry maar we zijn op vakantie (dus we kunnen niet rekenen op betrouwbare navigatie in de tussentijd) er blijft bij ons een fors irritatiepunt hangen namelijk er wordt een navigatiesysteem geleverd die niet doet wat het moet doen namelijk ons betrouwbaar op weg sturen. Komt bij dat de indruk gewekt wordt dat wij wel heel erg onnozel (computeranalfabeet) zijn met de door hun geleverde apparatuur. Kortom goed bedoelde webshop zonder professionele backup, ik ga sparen voor een ander navigatiesysteem zo breed heb ik het nu ook weer niet en het systeem verdwijnt in de kast zonde van het geld.
- Corné Hoppenbrouwers
Alles netje opties geleverd. Hardware problem van navi snel keurig opgelost door produkt vervanging.
- Vrendenbarg
Alles keurig netjes volgens belofte geleverd. Bij vragen per omgaande een mail gehad met de oplossing.
- marjolein
bestelling teruggestuurd op 9 december en nog steeds geld niet teruggehad!!