Super kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariëlle Smit
- Janneke
Ik had een mail gestuurd om een petje te ruilen maar heb helaas nooit een reactie gehad. Dus heb de pet maar teruggestuurd voordat de retourtermijn verliep. Petje zag er overigens leuk uit, had alleen de verkeerde maat.
Hoe zou je Minis Only beoordelen?
- marien
Een van de letters liet al los op de twinning petjes. Heb zelf twee aparte kleuren geselecteerd, vond dit onduidelijk.
- Ninon Siers
goede kwaliteit producten
- Joella Van den heuvel
Ik heb 2 petjes besteld in dezelfde maat en de enne is een stuk groter dan de andere. Ik heb hier over gemaild en uiteindelijk krijg ik geen antwoord meer en geen oplossing. De petjes zijn super leuk maar de service is niks.
- Enya Marien
Snelle levering, goede service, zeer vlotte communicatie !