Goede webshop en de producten waren de volgende dag al in huis. Wel jammer dat ik geen trackingcode had gekregen om het pakket te volgen. Wel had ik twee gratis artikelen er bij gekregen dus dat is altijd goed! Ik ben tevreden!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fleur Hofs
- Debby Walters-Smits
Mijn bestelling de volgende dag al in huis, met nog een extra product erbij als cadeautje, leuk!
Hoe zou je Natura Siberica beoordelen?
- Monique te Poel
De bestelling is snel bezorgd en keurig verpakt. Zeer tevreden!
- Yara
Super fijne natuurlijke producten die niet de hoofdprijs kosten: ik ben fan! Snel geleverd en met zorg ingepakt, ik kreeg naast de proefmonstertjes een full size product kado, wat een verrassing!
- Elizabeth de Koop
Top producten en zeer goede service...ben zeer tevreden!
- Frits Vleeshouwers
Ik krijg na bestelling niet eens een bevestiging of wanneer er geleverd gaat worden. Betaald via Paypall