Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Postadres.nl heeft 3 5 ster reviews 3
Postadres.nl heeft 1 4 ster reviews 1
Postadres.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Postadres.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Postadres.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Investus management

    perfecte service , vriendelijkheid , goed team dat altijd met je meedenkt en waar nodig met de juiste oplossing komt , voor ons al jaren de ideale partner

  2. F. Carolus Beheer BV (Newboard Capital)

    Ons bedrijf: activiteiten uitsluitend buiten NL. Geen kantoor in NL, sinds jaar en dag alle post en vestiging verzorgd door postadres.nl/De Ring. Adequate service, stipte doorzending post en vriendelijk personeel. Van de vergaderfaciliteit nooit gebruik gemaakt. Schappelijk geprijsd. Een aanrader!

  3. Hoe zou je Postadres.nl beoordelen?

  4. TLEC (Transport & Logistiek Evolutie Centrum)

    Sinds 2005 gebruiken wij de postadres service. De dames van de receptie nemen voor ons de post aan, maar ook kleine pakketten. Zit ik op bepaalde poststukken te wachten, dan is het een kwestie van het aan hen doorgeven en ze bellen me zodra het stuk binnen is. Prima service, altijd vriendelijk. Vaak genoeg hebben ze me ook super geholpen als ik net niet binnen openingstijden de post kon ophalen. Ze hebben tevens vergaderruimten ter beschikking, sporadisch gebruik van gemaakt. Maar prima geregeld. Aandachtspunt is de afdeling facturatie, daar is het wel eens fout gegaan. Toegeven op 11 jaar tijd maar een paar keer, en na een mailtje wordt het meteen ook hersteld. De tarieven op de huidige website betreffende de postservice vind ik wat ondoorzichtig. Ik zie een actieprijs staan voor 6 maanden, maar wat dan het reguliere tarief is op dit moment is mij niet duidelijk.

    Reageer
  5. Van Lier Fiscaal Advies BV

    We zijn al jaren klant bij De Ring. De service is prima, heel servicegericht, vriendelijk en netjes naar klanten. We krijgen veel complimenten van klanten inzake de telefoonservice. Ook de tarieven zijn heel redelijk, zeker in vergelijking met de grotere kantoren. Spreekkamers zijn netjes en eenvoudig te boeken. Kortom, een aanrader!