De flacons zijn prima, wat je zou verwachten. verzending en levertijd ook prima. Alleen erg irritant dat je na aanschaf wordt gestalkt om een review te schrijven. Na de 4e mail dus nu aan toegegeven, erg succesvolle spamactie dus
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Atje
- R. Boesveld
Goed product, alleen levering niet zoals op de site wordt aan gegeven.
Hoe zou je Heupflessen beoordelen?
- Jesse
Nepleer was binnen korte tijd van de fles af, slechte kwaliteit.
- Elizabeth Heeneman
Prima bestelling en aflevering afgerond conform afspraken
- Ton
prima levering
- Martijn
Verzending was te laat (niet binnen één dag zoals op de site aangeprezen), dus dat was spijtig. Reactie van heupflessen.nl (via mail) was echter razendsnel, en hoewel ik de flacon niet op tijd had is de situatie verder keurig en naar volle tevredenheid afgehandeld.