Goede kwaliteit, foto’s komen mooi uit. Niet al te moeilijk om de maken. Ik heb dit jaar voor de tweede keer een boekje gemaakt voor allebei mijn oppaskindjes. Een jaarverslag in foto’s. Ik kan niet wachten om hetzelfde te gaan doen voor mijn kleindochter die verwacht wordt in mei.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jip
- Mieke
Zeer mooie kwaliteit!
Hoe zou je boekjevankarton.nl beoordelen?
- Mauricette
geweldig boekje, gemakkelijk op te stellen, mooi afgewerkt. Heb dat nu al 9 jaar gemaakt, en het blijft fantastisch. De kinderen zijn heel blij met het boekje en vragen steeds naar een nieuwe.
- Marya
Prachtig uitgevoerd resultaat
- Gonnie
Leuk concept het perfecte kraamcadeautje met foto's van de hele familie
- Mieke
Zeer goede communicatie over de levering.