Voor onze kleinzoon van twee jaar heb ik een kartonboekje gemaakt met foto's van papa, mama, broertje en oma's en opa's. Deze kan hij meenemen naar de kinderopvang en als hij uit logeren gaat. Hij is er heel blij mee. Als hij bij de bladzijde komt met mijn foto en hij roept OMA....dan smelt ik helemaal.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rietha
- Heleen Kraakman
Heel tevreden. Goede kwaliteit mooie prijs en snel geleverd!
Hoe zou je boekjevankarton.nl beoordelen?
- vicky
Dochtertje is heel blij met het mooie boekje. Heel leuk concept. Bladzijdes zijn hoogglans (was mij niet duidelijk uit de website). Goede kwaliteit. De kaft zit niet helemaal goed geplakt op t boek maar wel stevig genoeg. Middelste pagina's komen in t midden een beetje los na paar keer bladeren. Verder tevreden. (Paar dagen later) Na mijn review vrijwel direct reactie, dat ik fotos kan opsturen voor t probleem en de belofte dat ik een nieuw boekje ontvang. In lange tijd niet verrast geweest door goede service. Dit is een bedrijf dat de verwachtingen overstijgt, heel erg mee de tijd mee gaat en goeie online en offline service biedt
- Vanden Broecke Nancy
een zeer snelle verzending, ik verstuurde mijn bestelling de woensdagavond en vrijdag op de middag had ik het boekje reeds in huis en mijn kleindochter is er gek op. van harte bedankt!
- toon
Leuk, origineel cadeau!
- Hedy
Uitstekend, er was iets misgegaan met het afdrukken. Dit Is uitstekend opgelost.