Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
boekjevankarton.nl heeft 2128 5 ster reviews 2128
boekjevankarton.nl heeft 403 4 ster reviews 403
boekjevankarton.nl heeft 48 3 ster reviews 48
boekjevankarton.nl heeft 15 2 ster reviews 15
boekjevankarton.nl heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Joyce VDB

    super mooi boekje en afwerking goeie communicatie indien vragen en correct afgehandeld

    Reageer
  2. Aafke

    Ontzettend leuk om een eigen kartonboekje voor je peuter te maken. Het resultaat is erg mooi geworden. Stevige, mooie kwaliteit. In 2012 heb ik een soortgelijk boekje voor mijn oudste gemaakt. Dat heb ik toen in Engeland besteld omdat ik het in Nederland nergens kon vinden. Fijn dat het nu ook in Nederland kan. Er is veel mogelijk wat betreft de achtergronden, aantal foto's en de hoeveelheid tekst op een bladzijde. Het totaal inclusief verzending is niet goedkoop als je het ook nog eens laat verzenden met een pakje (onze brievenbus is wat klein, dus durfden we het niet te wagen op brievenbuspost). Maar het boekje wordt graag gelezen door onze peuter en is heel mooi.

    Reageer
  3. Hoe zou je boekjevankarton.nl beoordelen?

  4. chantal dekker

    Goede klantenservice. Er was iets mis gegaan met de bestelling, maar dat is keurig en snel afgehandeld! De boekjes zelf zijn prachtig en heel erg leuk om zelf te kunnen samenstellen.

    Reageer
  5. X

    Het boekje was precies wat ik ervan verwacht had, goede kwaliteit karton en mooi afgewerkt. Ik had het zelfs eerder binnen dan verwacht, helemaal top!

    Reageer
  6. Cathalijne

    Ik heb via deze site een boekje gemaakt voor mijn zoontje die 1 jaar wordt binnenkort. Ik heb er een soort kinderboekje van gemaakt met een verhaallijn, deze is echt super leuk geworden en mijn omgeving vindt het erg origineel. Ik heb via de mail contact gehad met de eigenaar van de site, die heeft mij heel erg goed geholpen. Ik ben dus behoorlijk enthousiast over deze site. Het enige nadelige is de prijs, in het begin leek het heel goedkoop, maar gaande weg werd het steeds duurder, dat deed ik natuurlijk zelf door extra's aan te vinken...maar toch jammer...

    Reageer
  7. Caroline Van Baelen

    Prima uitgevoerd! Een leuk cadeau voor een kind met motorische beperking die dit boekje wel kan hanteren!

    Reageer