Ik heb nu twee keer een boekje van karton besteld. Beide voor een kindje dat 1 jaar werd. Mijn ervaring is dat dit een mega leuk cadeau is, vooral wanneer er foto's van henzelf en familieleden in staan. Eén van de kindjes in inmiddels 2 geworden en het is nog steeds haar favoriete boekje. Boekje samenstellen ging makkelijk, levering vlot. Al met al een top webshop wat mij betreft.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa
- Hilde De Wilde
Ik maak al drie jaar een fotoboekje voor de verjaardag van mijn kleindochter.( ook eentje voor mezelf) De laatste keer merkte ik een foutje bij enkele foto's. Er liep een lijn door. Ik heb dit gemeld en kreeg twee nieuwe exemplaren opgestuurd die perfect in orde waren. TOP SERVICE!
Hoe zou je boekjevankarton.nl beoordelen?
- Marij
Was prima in orde, de bladzijdes waren wel dunner dan ik verwachtte
- Joren
Snel ontvangen, zeer mooi geprint en betere prijzen dan de concurrent.
- Ineke
Het boekje is mooi maar de bladen zijn van veel dunner karton dan de vorige keer en dat is voor de gehandicapte persoon die deze boekjes kijkt niet fijn, hij kan dit nu makkelijk verscheuren.
- Helena
Erg leuk boekje en super service 👏