Zeer leuk personeel en ze nemen alle tijd voor je. Al zit je er 3 uur om uit te proberen. Als ik hulp nodig heb staan ze ook voor je klaar. Van de week ook, dus hun gebeld of ik het ook online kon bestellen, had hulp er bij nodig hebben ze ook gedaan voor me , dus als het goed is krijg ik het vandaag binnen. Groetjes, M. van der Werff
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marius van der Werff
- Sjoerd van Leersum
Pakketje was eerst verloren maar na een telefoongesprek en 20 minuten later is het gefixt. Hiervoor heb ik met Damp-E gesproken en ze hebben mij uitmuntend geholpen om alles te bestellen en al mijn vragen te beantwoorden die ik hier over heb gehad. Top service en echt waar aan te raden!
Hoe zou je Damp-e.nl beoordelen?
- Marcel Kruijf
Altijd goed advies en alle tijd voor de klanten
- Cor Verhoeks
Zeer goed personeel en goede keuzes van artikelen
- Johan Aardema
Een snelle en goede levering.
- Stefan van Soest
Ik koop het in de winkel in Zeist. Goede service en goed advies