Oderdeel teruggestuurd nadat het door DHL aan het andere eind van de straat was bezorgt. Dus voor ik mijn onderdeel thuis had was ik 5 dagen verder en had het in de garage laten repareren. Alles netjes afgehandeld en het geld overgemaakt Sjaak van Ass Venray
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Sjaak van Ass
- Dennis
Heb even een paar keer in discussie gemoeten voordat ik mijn verzendkosten terug kreeg. Voor een fout onderdeel wat hun mij toestuurde en ik terug moest sturen op mijn kosten. Terwijl ze zelf ook toegaven dat ze de fout gemaakt hadden maar wilde in eerste instantie niet de verzendkosten vergoeden.
¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?
- R. Haas
Zeer goede ervaring met Reclycar de Boer. Goede service m.b.t de verkoop van het product. Medewerker deed zich alle moeite en de achterklep werd netjes verpakt thuis bezorgd. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen.
- Hans Kerkhof
Heel goede ervaring. Online aanbieding gekregen, even gebeld om e.a. te overleggen. Daarna direct per email de factuur en betaallink ontvangen. Na betaling het onderdeel de volgende dag ontvangen terwijl de verwachte levering één dag later zou zijn. Alles soepel en efficient verlopen. Top!
- autoservice limburg
snelle levering en een goed advies
- Ron van Eurotransmit Lda
uitstekende handling en snelle verzending bedankt Eurotransmit Lda, Ron