mijn ervaring met reclycar de boer ik had het onderdeel snel thuis het is alleen dat dit onderdeel niet goed is en dus niet past in mijn auto en ga dit onderdeel morgen dus terug sturen en vragen naar het juiste onderdeel.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- ad pieters
- Marno Kerdijk
Niets anders dan goed. Vooral niet te duur vergelijking met een andere sloperij. Snelle levering !
¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?
- broeders
goede kwaliteit betaalbaar. De telefonisch contakten schept vertrouwen.
- Roshni G.
Top! De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Ook de service was uitstekend, zeer vriendelijk geholpen!
- Abner
Koop iets nieuws, ontvang iets wat beschadigd is. Als je dit aankaart dan moet de spuiter het maar regelen. Zeer bijzondere manier van handelen en waarde en norme. Abner
- C de jager
Goed nagedacht over concept. Foto's van het artikel. Netjes en compleet.