Als reactie op mijn bestelling in de kleur antr, grijs, werd mij bericht dat het onderdeel alleen in de kleur blauw voorradig was. Ik bestelde het toch. Het werd direct geleverd. Groot was mijn verrassing toen ik het onderdeel in de door mij gewens3te kleur werd geleverd
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2014
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- .G. Janssen
- T.B.Wispelweij
Prima verzorgd!!!
¿Cuál es tu valoración de Reclycar de Boer?
- Becker
Uw ervaring
- fordshop
super snel geleverd , onderdeel was in zeer goede staat
- Holstein
Holstein
- reedijk w
als je een auto onderdeel nodig heeft raad ik u aan om naar reclycar de boer te gaan daar wordt je uitstekend geholpen en daar bij nog eens klantvriendelijk en betaalbaar.