Ronnie Engelen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij devakhandel, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Top service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Top service
goed spul en zeer snelle service onda
Snelle duidelijke levering
Snelle afhandeling van de bestelling doch issue met bezorger (DPD). Gebeld met de vakhandel dat niet geleverd was na 3 dagen. Service vanuit de vakhandel na een telefoontje was subliem. Na een week toch de bestelling alsnog ontvangen.
Prima afhandeling van de bestelling en bezorging.
Op de producten die geleverd zijn valt niets aan te merken. Goede kwaliteit en netjes afgeleverd. Enig minpuntje: Na de bevestigingsmail van de bestelling bleef het ruim een week stil voordat ik hoorde dat de producten er aan zouden komen. Bij sommige web-winkels wordt je overspoeld met mails (wat overigens ook niet fijn is) maar de klant 9 dagen in het ongewisse laten is ook niet ideaal.