Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MijnBaard.nl heeft 578 5 ster reviews 578
MijnBaard.nl heeft 33 4 ster reviews 33
MijnBaard.nl heeft 5 3 ster reviews 5
MijnBaard.nl heeft 3 2 ster reviews 3
MijnBaard.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. adriaan

    Echt ruime keuze aan topproducten bij Mijnbaard ! Nu de Suavecito strong hold aan het uitproberen en moet zeggen dat dit de beste pomade tot nu toe is ! Volgende terug bij mijn baard ! Zeer snelle verzending en fantastische communicatie ! Hierbovenop nog eens zeer goede prijzen !!!! Thanks

  2. André

    Prima webwinkel. Producten snel klaar voor verzending en snel een e-mail met het track and trace nummer. Ik ben tevreden over de producten van mijnbaard.nl. De website vind ik ook lekker overzichtelijk. Een gratis houten baard kam bij een order boven de 40 euro is mooi meegenomen. En sinds kort geen verzendkosten, super!

  3. Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?

  4. Leonardus Guit

    Sinds mijn eerste bestelling bij MijnBaard.nl wil ik niks anders meer. Ondanks dat er een fout was gemaakt bij mijn eerste levering, werd ik keurig en zeer deskundig geholden door de mannen van de helpdesk. Mijnbaard.nl een echte aanrader.

  5. Rutger

    Na mijn eerste order nooit meer een ander! Miste het gratis kammetje, binnen no-time een reactie en de volgende dag het gratis kammetje in de brievenbus. Ruime keuze in elk facet wat betreft verzorgingsproducten voor de baard. Conclusie: gewoon goed!

  6. Pieter-Jan Spiritus

    Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij MijnBaard.nl! Ik was totaal onbekend voor deze producten maar ze ruiken zeer lekker! Ook waren mijn producten zeer snel aan huis geleverd! Doe zo verder Mijnbaar.nl!!

  7. Jermaine

    Snelle levering, veel productkeus. Ik heb de baardcreme aangeschaft; baard zacht, ruikt lekker, baard niet vettig, goed product!