Een scheermes, baardolie en een aantal mesjes besteld. Alles is in perfecte staat aangekomen en werkt naar behoren. Het scheermes is vlijmscherp! Helemaal tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sahil
- Henk
Top service! Een dopje van een flesje vloeistof was los gegaan. Daardoor was er een gat in het pakket ontstaan en miste ik wat mesjes en een gedeelte van de vloeistof. Pure pech, niemand zijn fout. Kan gebeuren. Mail gestuurd over hoe en wat en excuses gehad met de tip om dit door te geven bij de volgende bestelling. Dan zouden ze het goedmaken. En hoe! Div. mesjes en een mooie bar zeep gratis gehad. Fantastisch!! Customer service met een dikke vette hoofdletter C.
Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?
- Ton
Pompje van aftershave lotion werkte niet. Direct een nieuw flesje opgestuurd. Top! en snelle service. Prima webwinkel en altijd alles snel in huis. Van harte aanbevolen.
- Nick
Zeer vaak al spullen besteld. Producten zijn top! Goede service! Recent manicure set besteld, bleek incompleet. Na kort contact met de klantenservice kreeg ik een nieuwe opgestuurd en mocht de incomplete houden. Vindt het zo'n fijne webwinkel dat zelfs op tijden dat ik niks nodig heb ik hobbymatig op hun website struin.
- Jan Mertzanidis
Blijft een geweldige service, waar voor je geld. Snel geleverd, ik ben al jaren van van juliie. En dan ook nog top producten. Kortom: IK BEN BLIJ MET JULLIE 👍🏻
- Hans N
Al jaren mijn vertrouwde adres, snelle reactie na bestelling. Goede producten.