Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MijnBaard.nl heeft 578 5 ster reviews 578
MijnBaard.nl heeft 33 4 ster reviews 33
MijnBaard.nl heeft 5 3 ster reviews 5
MijnBaard.nl heeft 3 2 ster reviews 3
MijnBaard.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. gerard

    "WOUW" alles als heel goed ervaren. Niet vettig na aanbrengen. Zeer prettige geur en redelijke Hold. In de avond voor het slapen in doen en je zal in de ochtend versteld staan. Weg met die warrige ochtend baard.

  2. Arjen

    Met 1 woord SUPER!! Een aanrader voor iedereen

  3. Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?

  4. Aron

    De service van mijn baard is super! Onze postbode was denk ik een beetje lui want mijn pakketje was op woensdag verzonden en kwam pas op dinsdag aan. In de tussen tijd regelmatig contact gehad met mijn baard en kon duidelijk merken dat ze het echt heel vervelend vonden en er alles aan deden om mijn bestelling zo snel mogelijk bij mij thuis te krijgen. Ze waren bereid alles zonder gedoe opnieuw op te sturen! Gelukkig kwam mijn pakketje toch nog binnen voor het nodig was om alles nogmaals op te sturen! Ik heb de baardolie Woody besteld en de mini borstel. Echt super spul die baardolie mn baard jeukt niet meer voelt heerlijk zacht en ruikt nog lekker ook! Het borsteltje is echt mini maar dat maakt hem ideaal om makkelijk overal mee naar toe te nemen. Kort om ik ben te vrede en ga hier zeker vaker bestellen!

  5. Busubaard

    Eindelijk is mijn "product" verkrijgbaar in "Nederland" en hoef ik geen absurde verzendkosten meer te betalen. Ik bestelde het product namelijk vanuit Amerika omdat ik het nergens anders kon krijgen. Dit is nu gelukkig verleden tijd omdat MijnBaard het wel in zijn assortiment heeft !!! Kreeg een gratis cadeautje en ik mocht ook nog een gratis extra product selecteren omdat ik meer als € 50 bestelde. Geheel gratis bezorging bij een "afhaalpunt" of voor € 2.50 bij je huis adres afgeleverd. Ik ben iig erg tevreden en zou zeggen ga zo door MijnBaard ! Fantastisch aanbod, duidelijke website, goede betaalmogelijkheden en een snelle verzending!

  6. Leroy

    De bestelde producten zijn echt een sensatie en ruiken heerlijk! Werd ook erg snel geleverd.

  7. Rob

    Ik heb nu al een paar keer wat besteld bij deze webshop en ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de producten zelf uitstekende service en klantcontact bij een vraag binnen een paar uur antwoord goeie producten en zeer snelle levertijd