Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MijnBaard.nl heeft 578 5 ster reviews 578
MijnBaard.nl heeft 33 4 ster reviews 33
MijnBaard.nl heeft 5 3 ster reviews 5
MijnBaard.nl heeft 3 2 ster reviews 3
MijnBaard.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bearded outsiders NL

    Snelle levering volgende dag in huis ! En nog een klein extraatje er bij !

  2. Koen

    De pomades en shampoos in de supermarkt vallen nogal tegen. Mijnbaard.be heeft veel meer keuze en de producten zijn van goede kwaliteit. Voor de meeste producten staan de ingrediënten duidelijk aangegeven zonder al te veel te moeten klikken. Ideaal! De site zou wel ietsje vlotter kunnen gaan moest bij elke pomade het volume of gewicht erbij staan in de titel. Dat is nu maar voor een deel zo.

  3. Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?

  4. Karel

    Overlaatst een bestelling geplaatst die ergens onderweg van de radar was verdwenen. Mijn Baard heeft mij de bestelling gewoon opnieuw opgestuurd. Zonder poespas, tralala of gezever. Het getuigt van een vertrouwen in de bebaarde medemens waar een voorbeeld mag aan genomen worden door velen in deze tijden. De bewuste bestelling is ondertussen toch bij mij toegekomen. Na overleg met de beheerders sturen ze mij een retourlabel op waardoor alles terug netjes op zijn plaats terechtkomt! Bedankt, mannen van Mijn Baard!!!

  5. Ivonne

    Netjes opgelost. Kerstkado besteld voor manlief in november, niet goed gecontroleerd door mij. Er ontbrak 1 baardolie kwamen we achter op 1e kerstdag. Na mailen kreeg ik het alsnog netjes toegestuurd EN ik had het de volgende dag in huis. Netjes opgelost!

  6. Wef

    Goed assortiment, fijne prijzen en een heel snelle bezorging. Aanrader!

  7. Mad viking

    Veel populaire producten zijn vrijwel nooit te bestellen. De producten van mad viking zijn al een half jaar niet meer te bestellen, ook eigen merk producten zijn er vaker niet dan wel of zijn uit het assortiment. Ben jarenlang klant geweest en meestal ging het goed. Maar als je structureel populaire producten niet hebt houd het op.

    Reageer