Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MijnBaard.nl heeft 578 5 ster reviews 578
MijnBaard.nl heeft 33 4 ster reviews 33
MijnBaard.nl heeft 5 3 ster reviews 5
MijnBaard.nl heeft 3 2 ster reviews 3
MijnBaard.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Gunther

    Eerste maal dat ik baardolie bestel en na een zoektocht op internet bij MijnBaard.nl uitgekomen. Steeds afwachten wat het wordt met een - voor mij - nieuwe internetshop. Denk ik wel een half uur op de site geweest, wat een keuze. Uiteindelijk voor Mr Bear gegaan. Wel enkele dagen moeten wachten op de levering (wat we intussen niet meer gewend zijn maar er zat een feestdag tussen) en wanneer ik ze afhaalde meteen geprobeerd. Schot in de roos! Baard is zacher, ruikt lekker en is makkelijker in bedwang te houden.

  2. B Groot

    Dinsdagavond besteld en dondermiddag in huis en netjes verpakt. Het flesje baardolie van mr Bear valt zeker niet tegen! De olie trekt makkelijk in dus geen vettigheid. Je hebt er eigenlijk maar heel weinig van nodig. De citrus geur is prettig en niet te overheersend. Mijn baard blijft goed in model en het haar gaat iets glanzen. Ook de kam is prettig en sterk. Al met al zeer tevreden!

  3. Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?

  4. John Augustijnen

    Een bestelling gemaakt op MijnBaard.nl. Een ruime keuze met een schappelijke prijs. Mijn keuze was de : -OG Scent baardolie - Grave Before Shave (een heerlijke olie waar je maar weing van nodig heb en de geur is naar mijn mening heerlijk. Een blijver !) -Bay Rum baardbalsem - Grave Before Shave (bayrum_Balsem_grave) ( ook een geweldig product die heerlijk te verwerken is en ook nog eens heerlijk ruikt. Zeker een blijver.) De service die MijnBaard.nl leverd is fantastisch en duidelijk. Gratis verzending wat wil de baardmans nog meer. TOP !

  5. patrick

    zeer goed.bestelling netjes verstuurd en gratis.werd goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken i.v.m. mijn bestelling.top.

  6. Remco

    Hele goede service. Pakketje netjes thuis afgeleverd.

  7. Joren

    Heb even moeten wachten voor mijn bestelling verzonden werd (hadden mijn betaling over het hoofd gezien). Maar dat werd snel in orde gebracht. Goede service, erg klantvriendelijk.