Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MijnBaard.nl heeft 578 5 ster reviews 578
MijnBaard.nl heeft 33 4 ster reviews 33
MijnBaard.nl heeft 5 3 ster reviews 5
MijnBaard.nl heeft 3 2 ster reviews 3
MijnBaard.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jamie

    Ik zal deze webshop niet weer gebruiken want verzendingsopties zijn te gering: Kiala is echt te traag en ik vind 5 euro te duur aangezien andere webshops gratis verzending aanbieden.

  2. R. Storm

    "Pocket baardkam" besteld voor mijn heiligheid op mijn gezicht. Levering ging snel en de communicatie nog sneller, net CERN. De kam paste in een enveloppe, dus werd het direct naar mijn huisadres gestuurd ipv een afhaalpunt of bijbetaling pakketkosten. Met andere woorden, ik ben zeer tevree!

  3. Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?

  4. David

    Ruime keuze. Voor ik deze site vond moest ik mijn "Grave before shave" laten overkomen uit Amerika. En deze bestelling was er dan nog de volgende dag. Op een zaterdag nog wel! :D Toffe site. Als ik dan "echt" 1 minpuntje moet zeggen. Het was raar mijn paswoord reset mail te krijgen in het Frans. Aluwel ik in mijn account Nederlands had staan ;) België, 3 talig land probleem :p

  5. Marc

    Goede producten, ruim assortiment, snelle levertijd!

  6. sven

    Zeer snelle levering, en persoonlijke nazorg wat ik wel zo prettig vond. Mooie producten in het assortiment, waarbij op de site een heldere en eerlijke uitleg staat!

  7. Ron

    Prachtige website, met veel goede producten. Veel keus in het assortiment, maar ook weer niet al te veel, zodat je door de bomen het bos niet meer zie. Overzichtelijk dus. Zeer snelle levering, met als klap op de vuurpijl gratis verzending. En dit ook nog met een keus uit (7 verschillende) gratis baardkam, als je boven de €40,- bestel. Kortom een geweldige site, waar ik al twee keer naar volle tevredenheid heb besteld. Suggestie: Als de producten van ''OnsMannen'' ook hier verkrijgbaar zouden zijn, zal het voor mij helemaal niet meer nodig zijn baardproducten ergens anders te bestellen.